Cadangan Hadiah Handbag Berjenama Untuk Wanita di Malaysia 2024

Cadangan Hadiah Handbag Berjenama Untuk Wanita di Malaysia 2024

Jika anda sedang mencari hadiah istimewa untuk seorang wanita tidak kiralah untuk isteri tercinta, kakak, adik, ibu, bos, rakan sekerja, bestie mahupun crush anda, percayalah tidak ada pilihan yang lebih baik daripada sebuah handbag yang elegan.

Handbag atau beg tangan bukan hanya aksesori fesyen, tetapi juga sebagai teman setia dalam kehidupan seharian seorang wanita. Dalam blog ini, kami akan berkongsi beberapa cadangan jenama handbag dari USA yang semestinya mesra poket (affordable) dan berkualiti serta elegen untuk dijadikan hadiah yang bermakna untuk yang tersayang. Jom lihat senarai di bawah: 

#1. Jenama COACH 

coach fashrevo

COACH dikenali dengan warisan dan kualiti pembuatan yang tinggi. Beg tangan dan aksesori mereka sering menggunakan bahan berkualiti tinggi dan rekaan yang tahan lasak. Mereka menawarkan kombinasi gaya moden dan elemen klasik yang tidak ketinggalan zaman.

Anda boleh lihat pelbagai koleksi handbag, wallet & purse jenama Coach di sini - Coach Collection

#2. Jenama Kate Spade

kate spade fashrevo

Kate Spade menonjolkan gaya kontemporari dengan sentuhan feminin. Beg tangan dan aksesori mereka sering mencerminkan keunikan dan keindahan dalam rekaan.

Anda boleh lihat pelbagai koleksi handbag, wallet & purse jenama Kate Spade di sini - Kate Spade Collection

#3. Jenama Michael Kors

Miachael Kors Fashrevo

Produk Michael Kors sering dirancang untuk penggunaan harian yang selesa dan elegan. Beg tangan mereka sering memberikan kombinasi antara fungsi dan gaya. Michael Kors menawarkan gaya mewah  sesuai untuk pengguna yang menghargai tampilan yang eksklusif.

Anda boleh lihat pelbagai koleksi handbag, wallet & purse jenama Michael Kors di sini - Michael Kors Collection

#4. Jenama Tory Burch

tory burch fashrevo

Tory Burch menawarkan rekaan yang klasik namun mempunyai sentuhan bohemian yang unik. Ini membolehkan pengguna menggabungkan elegan dengan gaya santai. Tory Burch sering menekankan kualiti bahan dan rekaan yang berbeza, menjadikannya pilihan untuk mereka yang mencari produk fesyen yang tidak lazim.

Anda boleh lihat pelbagai koleksi handbag, wallet & purse jenama Tory Burch di sini - Tory Burch Collection

#5. Jenama Marc Jacobs

marc jacobs fashrevo

Marc Jacobs dikenali dengan rekaan yang inovatif dan sering mewakili keberanian dalam dunia fesyen. Mereka terkenal dengan eksperimen dalam gaya dan corak yang berbeza. Sangat sesuai bagi mereka yang suka akan kelainan!

Anda boleh lihat pelbagai koleksi handbag, wallet & purse jenama Marc Jacobs di sini - Marc Jacobs Collection

*****

Di FashRevo anda tidak perlu khuatir tentang kualiti dan originaliti kerana kami hanya membawakan barangan 100% Original dari butik dan outlet di USA. Apabila tiba di Malaysia, team FashRevo sentiasa melakukan Quality Check agar anda mendapatkan barangan yang terbaik. Selain itu, kami juga memberikan anda waranti selama 30 Hari! Ya 30 Hari. Tawaran ini tidak diberikan oleh personal shopper kerana kami amat mementingkan kepuasan pelanggan! 

Paling best, kami juga menawarkan servis trade-in bagi semua handbag yang pernah anda beli dari FashRevo supaya anda boleh terus mendapatkan handbag yang lain tanpa perlu mengeluarkan lebih banyak wang! Menarik bukan?

Jom, layari FashRevo.com atau datang sendiri ke outlet kami di Bangi Sentral & Kota Damansara untuk melihat koleksi barangan berjenama mampu milik dari USA! Semuanya redy stock! 

Back to blog

Leave a comment

Please note, comments need to be approved before they are published.