Item wanita jenama Coach dengan design yang tak ditelan zaman

Item wanita jenama Coach dengan design yang tak ditelan zaman

Hari ini Amy nak share dengan korang tentang item jenama Coach yang sentiasa menjadi perhatian pelanggan wanita di Fashrevo. Jenama Coach memang tak asing lagi! Coach menjadi pilihan pengguna sebab mereka sentiasa memegang prinsip untuk menghasilkan produk yang terbaik untuk pelanggan mereka. Selain daripada produk yang berkualiti tinggi dan tahan lasak, Coach juga sentiasa mengeluarkan item yang mempunyai gaya gaya yang sesuai mengikut pengedaran zaman.

Antara item Coach yang sentiasa menjadi pilihan pengguna di Fashrevo adalah:

1. Coach North South Tote Bag Mini In Black CJ500

Coach North South Tote Bag Mini Fashrevo
See Product

Seperti yang kita tahu, sekarang lebih ramai orang suka untuk kelihatan minimalis. Design bag ini tampil simple, tak terlalu besar dan sentiasa mudah untuk digayakan. Selain itu, pemilihan bag berwarna hitam ini telah menjadi kebiasaan kepada pengguna kerana ia adalah warna yang paling selamat dan mudah untuk dipadankan dengan apa-apa outfit. Beg ini adalah bersaiz mini dan didatangkan dengan pemegang serta crossbody wear serta sesuai digunakan sebagai beg harian.


2. Coach Signature Double Zip C5576 Wallet In Khaki Saddle

Coach Signature Double Zip C5576 Wallet In Khaki Saddle Fashrevo
See Product
Haaa yang ni pulaaa untuk orang orang yang tak minat nak bawa beg besar. Tapi still kena ada bag untuk letak card, cash dan paling penting kad pengenalan & lesen memandu! Apa yang best tentang purse ini? Purse ni ada double zip and also ada juga card slots sampai 6 tauuu ! banyakk kannn . So senang la kita nak letak kad yang banyak tu.. Design purse Coach ni pula sangat vintage & nampak mahal (walaupun dekat FashRevo harganya amat lah affordable!). Dari jauh dah tahu Coach! Sebab tu ramai orang suka.

3. Coach Medium Corner Zip Wallet Signature In Light Khaki Light Saddle C0082

Coach Medium Corner Zip Wallet Signature In Light Khaki Light Saddle C0082 fashrevo
See Product

Next dekat FashRevo ada juga medium zip wallet daripada Coach. Sebenarnya ada banyak design, warna & pattern di laman web FashRevo.com. Kelebihan wallet ini of course pada more card slots and also zip pocket untuk coin. Wallet ini sesuai untuk disimpan di dalam handbag atau masuk ke dalam poket.

4. Coach Morgan CF321 Top Handle Satchel In Black Multi
Coach Morgan CF321 Top Handle Satchel In Black Multi fashrevo
See product
Tadi Amy dah share 3 item yang bersaiz kecil, sekarang ada satu bag yang selalu sangat orang beli dari FashRevo iaitu Coach Morgan beg. Lagi lagi yang warna hitam ni. Bag ini nampak sangat sesuai untuk casual & formal outfit. Wanita yang nak mudahkan pergerakan boleh miliki bag ini kerana ia boleh dibawa ke pejabat mahupun keluar outings! Amy suka lihat customer FashRevo gayakan bag ini dengan formal oufit, confirm nampak wanita bekerjaya you all. Warna beg tak usah disangkal lagi, memang paling selamat , kalau dah buntu sangat tu memang grab beg ni je laa paling simple.

5. Coach Rowan Satchel Bag Signature Canvas In Brown Black CH280

Coach Rowan Satchel Bag Signature Canvas In Brown Black CH280 fashrevo
See Product

So yang terakhir sekali, this one la yang paling besar size nya. Memang sesuai sangat untuk orang yang suka bawa banyak-banyak barang. Nak sumbat makeup, wallet, handkerchief, wet tissue, note book dan iphone pro max pun muat. Jangan sumbat kisah silam je. Hehe Gurau! Tau la kan, kita wanita kalau boleh semua pun nak bawa. Beg ni juga ada ‘Protective feet’ dekat tapak, supaya tak ada la beg tergolek golek kalau letak.
For more, visit FashRevo.com ok!
Untuk anda yang baru mengenali Fashrevo, kami merupakan sebuah syarikat yang mempunyai lebih 1,500 produk original & berjenama dari USA & Europe. FashRevo ada dua cawangan di Selangor. Satu di Bangi Sentral dan satu lagi di Kota Damansara. Kami buka dari ⁠9am - 6pm setiap hari. Oh ya! Apa yang best di fashrevo adalah, customer boleh trade in bag yg dibeli di FashRevo tau. Kami akan berikan anda shopping voucher untuk anda tukar dengan bag yang baru, so boleh tukar bag baru setiap tahun tanpa perlu spend banyak duit!
Demi memberi ketenangan jiwa bagi customer, kami sediakan warranty khas untuk anda semua! Of course quality check kami buat, sebab tu kami berani berikan warranty untuk anda. So, jangan lupa shopping branded bag di Fashrevo.com ok? :)
Amy <3
Back to blog

Leave a comment

Please note, comments need to be approved before they are published.